آخوندی می‌گوید رد صلاحیت خود را پذیرفته و به دیدگاه کمیته بدوی و استیناف احترام می‌گذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوادار احساس نگرانی می‌کند و مقابل در باشگاه تجمع می‌کند، آنوقت کسی در باشگاه نگران نشده که بیاید یک سری به تمرینات بزند و یا حداقل یک تماس خشک و خالی با بازیکنان بگیرد
دوست داشتن یا متنفر بودن از دیگران خیلی پیش‌پا افتاده اتفاق می‌افتد. می‌توان از کسی فقط به خاطر اینکه همان موسیقی مورد علاقه شما را می‌پسندد خوشتان بیاید و یا بر عکس می‌توان از کسی تنها به خاطر دیدگاهش در مورد شکل زمین متنفر بود.
اگر نیاز دارید کسی را به هوش بیاورید، باید او را به پشت بخوابانید و زانوهایش را به سینه فشار دهید. این کار باعث می‌شود که خون به سمت مغز جریان یابد و فرد به هوش بیاید. اما ابتدا مطمئن شوید که فرد در ناحیه پا یا بدن آسیبی ندیده باشد. در غیر این صورت، ممکن است وضعیت بدتر شود.
درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بیرانوند قرارداد ۲ ساله دارد و اگر پیشنهادی هم بیاید او کسی نیست که پرسپولیس را ول کند و برود.
زن جوان سوار خودروی پژو شد و به راننده گفت دربست. تازه از مطب دکتر می‌آمد و حالش اصلا خوب نبود. راننده جوان هنوز چند کیلومتری نرفته بود که برگشت و از زن جوان خواست تا بیاید جلو و روی صندلی کنار راننده بنشیند. این حرف راننده برای زن جوان کمی مشکوک به نظر می‌رسید. با خودش گفت که این مرد حتما نقشه‌ای در سر دارد و پرسید: «برای چی بیایم جلو؟ من راحتم.» راننده جوان کسی نبود جز مردی که پلیس از ماه‌ها قبل در تعقیب او بود.
چمران: معوقات جزو حقوق نیست و چرا باید در فیش حقوقی بیاید و همین می‌شود که هر کسی رقم فیش را ببیند با این شرایط خونش به جوش می‌آید و مسئله اینجاست که این ارقام از ذهن مردم، سیاستمداران و ... پاک نمی‌شود.
موفقیت‌های پرسپولیس همچنان روی کاکل ستاره‌های قدیمی تیم می‌چرخد و اگر قرار باشد کسی از روی نیمکت بیاید و گرهی باز کند یکی از همان قدیمی‌هاست
وقتی خواستم استخدام شوم، کسی من را آدم حساب نکرد، اما کسی که ریش داشت و یقه‌اش بسته بود را به کار گرفتند. می‌گفت من هم فنی بودم و مهارت داشتم، اما من را ندیدند
جرارد پیکه گفت: شاید کل دنیا شما را تشویق کنند و خوششان بیاید، اما ما باید به طرف دیگر ماجرا هم فکر کنیم. چه اتفاقی باید رخ دهد؟ حتما کسی باید خودکشی کند تا این ماجرا تمام شود؟ ما بیش از حد تند رفته‌ایم. من واقعا از رفتاری که مردم این جامعه نشان داده‌اند ناامید و ناراحت هستم...
نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد گفت: سوال است که دوباره وارد مجلس شویم چه تغییری در وضع مردم و مشکلات آن‌ها ایجاد می‌شود، من مخالف پیشنهاد آقای نظری هستم، چرا که پیشنهاد کمیسیون شورا‌ها حرف درستی است، اما سوالم از شما به عنوان نمایندگان ملت ایران این است که آیا اندکی فکر کرده‌اید، آیا انتخابات را که برگزار می‌کنیم ملت پای صندوق می‌آیند که به شما رأی بدهند یا نه.
پروفسور سوزی ناووت، معاون رئیس موسسه «دموکراسی اسرائیل»، یک اندیشکده غیرحزبی می‌گوید که وقتی نظارت دیوان عالی وجود نداشته باشد، «دولت هرکاری را که دلش بخواهد، بدون هیچ محدودیتی انجام می‌دهد و کسی هم نیست که بیاید و به آن‌ها نه بگوید.»
رکابزن المپیکی کشورمان گفت: دوچرخه سواری الان به پول و امکانات نیاز دارد و فنی بودن رئیس آینده ملاک نیست و باید کسی بیاید که مسائل مالی را برطرف کند.
هاشمی طبا در ادامه خاطرنشان کرد: «اگر کسی مجرم است باید در دادگاه به کارش رسیدگی شود نه اینکه آزاد باشد و چنین مسائلی برایش پیش بیاید.»
مهدی تاج عصاره ساختار مدیریتی در این کشور است. یعنی اگر کسی از شما بخواهد با ذکر یک مثال بگویید وضعیت مدیریتی در ایران به چه صورت است کافی است بگویید: مهدی تاج! فردی که خرابکاری می‌کند، ناموفق است و پرونده‌های مفتوح دارد، اما در عین حال می‌تواند با اعتماد به نفس کامل بیاید جلوی دوربین بنشیند، قیافه حق به جانب بگیرد، خودش را حلال مشکلات بنامد و به دیگران توهین کند
احمد مازنی، نماینده مجلس دهم گفت: اگر وسط‌بازی این است که در عین باور به مردم‌سالاری، تأمین آزادی‌های مدنی، بهبود شرایط اقتصادی اما نخواهیم خون از دماغ کسی بیاید و رفتارهای افراطی از هر دو سمت سر بزند، باید بگوییم که وسط‌بازها با هم متحد شوید.
سردار حاجی‌‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه: «خواص و سلبریتی‌هایی که اطلاعات ندارند شبهه‌افکنی نکنند؛ چون اگر با حرف آن‌ها خون از دماغ کسی بیاید باید پاسخگو باشند. .. تیراندازی، چاقوکشی و پرتاب کوکتل مولوتوف اعتراض و دعوای خانوادگی نیست، جنگ است.» سردار حاجی زاده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ناآرامی های کشور گفت: «بیش از ٣٠٠ نفر جانباخته و شهید دادیم.»
سردار حاجی‌‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه: «خواص و سلبریتی‌هایی که اطلاعات ندارند شبهه‌افکنی نکنند؛ چون اگر با حرف آن‌ها خون از دماغ کسی بیاید باید پاسخگو باشند. .. تیراندازی، چاقوکشی و پرتاب کوکتل مولوتوف اعتراض و دعوای خانوادگی نیست، جنگ است.»
عبدی: کافی است که فرآیند انتخاب تیم ملی را با تیم مجلس موجود مقایسه کنید تا معلوم شود تفاوت کارایی این دو تیم در اجرای وظایف و نمایندگی مردم چقدر متفاوت است؟ همین که تیم ملی فوتبال مبرا از پایگاه‌های انتسابی سیاسی است معیار خوبی برای فهم ماجراست. اگر روزی کسی در سیاست و مجلس و براساس کوشش خود مثل دروازه‌بان کنونی تیم ملی بالا بیاید، آن روز تیم سیاست هم ملی می‌شود.
چه کسی را برای مردم، کشور و خودتان باقی گذاشته‌اید که در چنین مواقعی به میانه بحران بیاید و نقش‌آفرینی کند؟ تکرار و تشریح و تبیین روایت رسمی حاکمیت که مورد پذیرش بسیاری از مردم نیست، نه هنر است نه دردی را دوا می‌کند.
متهم گفت: لباس مأمور پلیس خریدم و در خیابان‌های خلوت پرسه می‌زدم. با دیدن کسی که در حال صحبت با تلفن بود به سمتش می‌رفتم. دقت می‌کردم که گوشی تلفن همراهش مدل بالا باشد. به مالباخته می‌گفتم که مأمور هستم و به ما گزارش شده که گوشی شما سرقتی است. بعد هم به این بهانه که گوشی سرقتی است و باید همراهم به مقر پلیس بیاید، آن‌ها را می‌ترساندم
روزنامه جوان نوشت: آقای عبدی پرگویی را کنار بگذار. اگر یک جوان غفلت‌خورده با این تحلیل‌های تخیلی تو به خیابان بیاید و خون کسی ریخته شود، در دنیای دیگری که شاید به آن باور داشته باشی، مثقال ذره‌ای از شر را هم خواهند دید و محاسبه می‌کنند.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: هنوز هم می گویم حمال کشتی هستم و اگر کسی نقد دارد بیاید من را بزند!
کارلوس هنوز نیامده، دعوا و دودستگی در فضای فوتبال و ورزش ایران شکل گرفته است. موافقان کی‌روش او را تنها راه موفقیت تیم ملی در جام جهانی می‌دانند و مخالفانش می‌گویند او آزمونش را پس داده و آزمودن دوباره‌اش خطاست. گو اینکه این موضوع تمام ماجرا نیست. به‌راستی چه کسی می‌خواهد کارلوس به ایران بیاید و چه کسی از حضور کی‌روش در ایران واهمه دارد؟
یک وکیل پایه یک دادگستری بیان کرد: مسئول اصلی رسیدگی به این حادثه دستگاه قضائی است که اول از همه هم باید با عوامل مسئول در همین قوه برخورد کند کسی که متهم در این قصه است نمی‌تواند امروز به عنوان مدعی‌العموم حکم صادر کند باید از استان دیگری و یا تهران فردی بیاید چراکه موضوع بُعد ملی دارد. برای اینکه شائبه ایجا نشود باید فردی از تهران به عنوان مسئول رسیدگی به این پرونده تعیین شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ